כתיבה לרשתות חברתיות

למה חשוב ניהול מקצועי לפרופיל שלכם?

כי גם אם אתם אלופים, מתחברים ומבינים רשתות חברתיות, אתם לא יכולים לעשות הכל בעצמכם. איתור, כתיבת תכנים, הכנת תוכנית תוכן (גאנט) עתידית, העלאת התכנים, מחקר מתחרים ומעקב אחר גולשים – כל אלה מצריכים זמן רב, מיומנויות נרכשות ונסיון. הזמן שלכם שווה כסף, ועדיף להשקיע אותו בתחום עיסוקכם. השאירו את התחזוקה בפרופיל הפייסבוק או הלינקדאין שלכם למי שיכול לתת להם את הטיפול המסור והנכון לו הם זקוקים.

- אתם לא יכולים למכור כלום אם אתם לא יכולים לספר כלום.
בת' קומסטוק

למה אני?

אני מומחית תוכן ושיווק דיגיטלי בעלת ניסיון. במשך השנים טיפלתי בפרופילים עסקיים בפייסבוק ולינקדאין של חברות ובתי עסק שונים, וגם של בעלי מקצוע בתחומים רבים. הפוסטים שלי כתובים בגובה העיניים, מושכים ומעניינים. אני אלופה באיתור תכנים רלוונטיים ברשת שניתן לשתף גם אצלכם בפרופיל, וכן במחקר מילות מפתח ומחקרי מתחרים. אלו קריטיים כדי לעלות מעל המתחרים שלכם, להגדיל את מספר העוקבים ואת מידת המעורבות שלהם בפרופיל. כך יוצרים קהילה של אנשים המכירים, אוהבים ומאמינים בעסק שלכם.

שירותי ניהול רשתות חברתיות:

כתיבת פוסטים לרשתות החברתיות

כתיבת פוסטים מעוררי רגש ומלאי ערך עבור קהל היעד שמייצרים אימפקט ומשיגים מעורבות ורמת עניין גבוהות. הכנת מאגר פוסטים לעסק.

עריכת וטיוב העמוד

רענון, מחיקה או עדכון תוכן שהתיישן, דיוק ועדכון פרטי העסק ופרטי התקשרות, חיבור לרשתות נוספות, לאתרים ונכסים רלוונטיים אחרים.

מענה לגולשים

תקשורת עם הגולשים, מענה לשאלות, טיפול בתגובות בעייתיות.

בניית אסטרטגיית תוכן

שימוש בכלים מתקדמים לבניית אסטרטגיית תוכן יעילה ומסודרת שתאפשר לכם להעלות תכנים מתאימים באופן סדיר.

הגדלת מספר עוקבים

על ידי איתור ופנייה ישירה לעוקבים פוטנציאליים ובעלי עניין, מעקב אחר פרופילים ועמודים רלוונטיים, מחקר ושימוש בתגיות ותיוגים.

מחקר מתחרים

מעקב אחר תכנים שעולים בעמודים או בפרופילים של מתחרים ותחקיר עומק של מילות המפתח, הנושאים והדגשים בהם מתמקדים המתחרים שלכם.

הורידו מעצמכם את התיק של כתיבה לרשתות החברתיות. דברו איתי:

תפריט נגישות